22:14

Heeeej!
Jag börjar bli frisk, eller ja jag är typ frisk nu. Måste ta min tablett när jag skrivit klart det här. Kommer glömma det, lovar! Vi har fått upp min garderob och jag har rensat bland mina kläder, nu måste jag bara möblera om men problemet är då att jag inte kan sätta tvn där jag vill! Äsch. Vi får se hur jag gör. i morgon är det alla<3dag och ska träffa bebis. Nästnästa lördag flyger jag till dubai, bra tid dårå att fortsätta med min arabiska och hitta mitt pass +alla kort. Hmm. Jag har massor att göra i skolan ligger redan efter och kommer missa hela nästnästa vecka känner jag på mig. fuuuckkk. Aja
Jag saknar mina systrar som fan!!!!!
HAHAHA deras rum är typ större än min lägenhet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0