14:41

Hej bloggen! Som sagt fyller bebis år idag och vi ska träffas lite senare idag då hans syster är i stockholm nu över helgen. Ligger och tittar på Familjen Flinta, finns inget roligt på tv och tänker inte gå ut idag. Fick ju ta ut min tungpiercing igår och sen så satte jag in min gamla läkestav och gud så lång den är! Det är så obehagligt att ha den i munnen så får ta och köpa en ny nästa vecka.

Det är snöstorm ute! Tänk att nästa lördag sitter jag på planet till Dubai. Det är lite konstigt hur man bara kan byta snö mot sol! Men det blir nog skönt att komma bort från sverige. Pappa har bokat mina biljetter till schweiz också, så onödig resa egentligen ner på söndag kväll hem på onsdag morgon haha! Men men blir hemma på sportlovet ser det ut som.

Kommentarer
Postat av: Elina

åh gud vad härlig sommarbild!! vill verkligen ha sommaar, är trött på snö å kyla! :P

2010-02-20 @ 14:55:01
URL: http://efranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0